روزگار خسته...!

روزگار را عجیب خسته کرده ایم من وتو...!

هی برایمان مانع میسازد...هی ما بیشتر هم را میخواهیم!

هی برایمان دشمن میتراشد...هی مابیشتر دوستی میکنیم!

ما یک همچین آدم هایی هستیم!

ما میتوانیم،کنار هم،در ترافیک ساعت 2ظهر هم خوشبخت باشیم...

و در هیاهوی ضبط ماشین...

"لبخند من-لبخند تو" بشود بازی پنهانی ما!

بی ربط نوشت:چقد بعضی حرفا تلخن...بعضی حرف های نامرد :|

بی ربط نوشت2:اگه من امروز یه بلایی سر خودم آوردم...اصلا تعجب نکنید...و کاملا بهم حق بدید... :||| چقد اعصابم داغونه...چقد جسمم داغونه...چقد حالم خوب نیست... :|



نظرات شما عزیزان:

م.پـــ
ساعت23:40---30 بهمن 1392
خفه شو وبتو آپ کن ... عزیزم

)))))))))))
پاسخ: باوشه...! :))))) بذار برم یکم بگردم یه چیزی پیدا کنم!


Reyhane
ساعت21:03---30 بهمن 1392
عزيييييييييزم…

ميخواي بياي بغلم?
پاسخ: نظر من -----> :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


آرزو
ساعت14:53---30 بهمن 1392
چرا عزیزم؟چیشده؟
پاسخ: هئی چی بگم...؟! :| ولی خب...این نیز بگذرد :)


ali
ساعت1:50---29 بهمن 1392
بسیار زیبا نگین جان
پاسخ: ممنون... :)


ملیک
ساعت15:24---28 بهمن 1392
هه...نگین..بیا جواب کامنتتو ببین..اگه موافقی یه دونه بخریم...شاید بتونیم یه دونه گازی شو بخریم یاوری رو هم توی برنامه جا میدم
پاسخ: الان میام!یاوری؟؟؟!!!! :|


ملیک
ساعت14:47---27 بهمن 1392
اوووممم...خب واسه چی عقده ای شی؟!
پاسخ: میام الان تو وبت بصورت خصوصی ابلاغ میکنم! :)


ملیک
ساعت22:30---26 بهمن 1392
این خیلی خوبه که بزنی تو دهن دنیا! هر چقد که مانع سر رات باشه بازم برشون داری!
پاسخ: آره...خیلییییییی خوبه... :)))


roshanak
ساعت21:47---26 بهمن 1392
1.رستاک!

4.آره به سلامتی!

6.....

11.دوباره منظورم رستاکه با اون همه آهنگ خوب که خونده بود!

تو وقتی باید نظر خصوصی بذاری عمومی میذاری،وقتی لازم نیست خصوصی باشه خصوصیش می کنی!
پاسخ: خو گفتم باز گند نزنم دیگه!! :)))))


م.پـــ
ساعت21:55---25 بهمن 1392
هیس

خوشبختی ات را سکوت کن

مبادا روزگار

زخمی ات کند و چشم مردم

نمک بپاشد بر آن


پاسخ: آره...باید خوشبختی رو سکوت کرد...دنیا چشم دیدنشو نداره...

roshanak
ساعت21:38---25 بهمن 1392
بعضی حرف های تلخ را...باید زد...بعضی حرف ها...بعضی چیزهای تلخ که تا از درونت بیرون نیایند...درست نمی شوند...
پاسخ: ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: تراشه های قلم من...وسپیدی کاغذ... ، ،

تاريخ : جمعه 25 بهمن 1392 | 17:58 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.